Friday, July 3, 2009

Hari yg terindah~

Semalam adalah hari yg paling menyeronokkan bagi aku laa kot.. hahaha.. Lepas class jeee aku kuar bersame2 mereka... Kuar bersame2 wani, maziah, kwn wani n D bkn name sebenar... Hahaha.... Sengal tol... Kami cm biase laa berjln2 smbil menunggu wayang pd kol12 mlm, then kami pon pergi ke RED BOX utk karok selama 3 jam... Mmg dh pecah nie suara kitorg niee... Hahaha... Kitorg blk dlm kol 3 lbeyh pg cmtu laaa... Mmg besh laa.... Thanx a lot korng!!!!! n Thanx a lot to u...=D



* maziah . ilah . wani *


Aku xdpt tdo lena smlm xtau laa knape.. Mybe nthlaa.. haahaaha... Fin pon col smate2 ajak g Plaza Mont Kiara yg xde pape tu... hahaha... Rse nyesal gile pg kn FIn??? ahhaahaa.. Time tu ida n fin jee ade.. Kitorg jln2 kt stu.. Smbil tggu hani... Lps tu hani pon dtg kt kitorg then masing2 dh lapa kitorg pon trus gerak ke The Curve utk makan di restoran Ayam Penyet...Lps pada tu jee trus anta aku blk sbb fin kne blk sbb ade kje.. hehehe..


* ida . hani *



* me . fiefien *


Mlm plak tggu along dtg utk mkn bersame2... Kitorg pg mkn kt oldtown kj jee.. Dh xtau nk pg mane kn..Kt stu je laa.. Kat kol12 lbeyh jgklaa aku blk.. Penat2..Tp seronok!!!!!!!!!!!!!


* along . ilah *






1 comments:

Anonymous said...

wah..
hebat!
kamu buat karangan eh?
hehehe...

good job! good job!